LAAG TARIEF

Budget 
overhouden

Blue Wire Media heeft de missie om betaalbare hoogwaardige producties te bieden. Daarin is het uitgangspunt dat men budget over moet kunnen houden. Door slimme inzet van materialen en betaalbare productiepakketten weet Blue Wire Media dit te realiseren.

Aanpassen op de strategie

Blue Wire Media biedt standaard pakketten aan om op deze manier kosten te besparen. Maar soms moet hier van afgeweken worden in verband met de strategie van onze klanten. Zo kan het voor komen dat u liever niet kiest voor een budget-oplossing maar het graag grootschalig aanpakt. Budget speelt helaas altijd een rol bij de mogelijkheden. Maar ook hierin is Blue Wire Media altijd bereid om extra stappen te zetten zodat aan alle wensen voldaan kan worden zonder te veel uit te geven.

De gemiddelden

Hoeveel investeren onze klanten?

Klanten
0
Gemiddelde kosten
0
Hoogste budget
0
Laagste budget
0

Lees ons blog voor inspiratie

En mocht u ergens vragen over hebben dan mag u gerust contact opnemen!

One take video
One take video: wat, waarom en hoe? Een one take video, ook wel one shot video genoemd, is in één keer gefilmd. Er wordt van begin tot eind gefilmd zonder te stoppen of achteraf te knippen. Het eindresultaat is daardoor een video die bestaat uit slechts één shot. Ontdek hier hoe je zo’n video inzet voor jouw (zakelijke) productie.   Waarom een one take video inzetten? Een groot voordeel van een one shot video is dat er geen losse scènes gemonteerd hoeven te worden. Zo heb je in veel gevallen eerder jouw video binnen én bespaar je op kosten, doordat […]
Video onderzoek
Video onderzoek: Online video in marketing Eind 2020 heeft onderzoeksbureau Marketresponse een video onderzoek uitgevoerd onder marketeers, waaruit de volgende resultaten voortkwamen: 55% van de marketeers stelt concrete doelen voor hun video Dit aantal is met 8% gestegen ten opzichte van 2019. Dit is bijna evenveel groei als van 2017 tot 2020. De grote stijging in de behoefte van video meetbaar maken is opvallend, aangezien het grote verschil tussen de jaren de coronacrisis is. Bijna 40% geeft zelfs aan meer video te hebben ingezet dan voor de coronacrisis. Stijgende focus op kennis en interne betrokkenheid Hoewel de top 3 doelen […]
Culture fit employer branding
Employer branding culture fit Geen organisatie ontkomt er meer aan > arbeidsmarktcommunicatie en wervingsstrategieën. De wijze waarop een organisatie zich als werkgever positioneert heeft veel invloed op het talent dat het weet aan te trekken. Veel professionele organisaties starten dan ook met actieve employer branding in hun scale up fase. De grote vraag is of employer branding werkt in combinatie met een ‘culture fit’. Bij de employer branding gaat men uit van een aantal pijlers om op de juiste manier talent aan te trekken. Het klinkt logisch om te werven op basis van een zogenoemde ‘culture fit’ echter blijkt dit […]
× Hoe kunnen we u helpen? Available from 06:00 to 21:00