Posts in Geluid

Lees hier meer over onze projecten en over videomarketing & videoproductie

videoproductie risico's
De 5 risico’s van videoproductie: vermijd deze gevaren Tijdens het voorbereiden op een videoproductie moet er aan veel aspecten gedacht worden: het maken van een script, het regelen van acteurs, en nog veel meer. Helaas zijn er ook vaak risico’s waar je niet op voorbereid bent. In dit blog lopen […]
Het belang van het budget bij een video Blog Blue Wire Media
Hoge kwaliteit voor een lage prijs: hoe krijgt uw budget video een high-end uitstraling? U bent er uit. U wilt een video voor uw onderneming en besteedt dit graag uit aan professionals. Natuurlijk zijn daar kosten aan verbonden, en een video laten maken kan dus flink prijzig zijn. Misschien heeft […]
herken een professionele videograaf
Hoe herkent u een professionele videograaf? U hebt besloten een promotievideo van uw bedrijf of product te laten maken, dus u bent op zoek naar een videograaf die uw merk het beste in beeld brengt. Maar hoe weet u in een zee van aanbod nou wat de beste investering is? […]
4 Tips voor de trouwfilm van je dromen
Het is bijna zo ver: je gaat trouwen met je grote liefde! Dit wordt de mooiste dag van je leven, dus dit wil je voor altijd onthouden. En hoe herleef je je grote dag nou beter dan door een mooie video? Wij geven je in dit blog een paar tips om bijna net zo verliefd te zijn op je huwelijksvideo als op je nieuwe echtgenoot ;)
5 manieren om je publiek te helpen
Doelgroepgericht produceren, formats, meedenken, drones en smartphone weergave. 5 manieren om een meer impactvolle video neer te zetten voor je bedrijf
Online Video
Videocontent is overal en zal de komende jaren alleen nog maar meer ruimte innemen binnen het medialandschap. Iedereen doet het tenslotte, dus waarom jij niet? Het is wel belangrijk om te zorgen dat de doelgroep van je visuele communicatie ook daadwerkelijk je video wil bekijken.
De kunst van het verhaal
Het raamwerk van Aristoteles kan erg veel bijdragen aan het vooronderzoek dat hoort bij de creatie van content. Bij Blue Wire Media helpen we daarom klanten om de juiste vragen te stellen zodat we het juiste verhaal kunnen samenstellen. En het verhaal, de storytelling, die verwerken we dan uiteraard in audiovisuele producties.
Het belang van geluid
Gesproken tekst, muziek en omgevingsgeluid. Waarom is dat zo belangrijk? Als je denkt aan een film, waar denk je dan aan? Aan beeld natuurlijk. Mooie shots. Waar je minder snel aan denkt is geluid, veel mensen onderschatten dan ook het belang van geluid in een video.
Video in Corona Crisis
Video is overal aanwezig op social media en het is dan ook niet gek dat de meeste trends zich hier afspelen. Ook kent 2020 de opkomst van het nieuwe Coronavirus en dat betekende dat video ineens nog meer waard werd. Hoe dat komt leggen we hieronder uit
Trends video en kijkgedrag in 2020
Trends video en kijkgedrag in 2020 Mobiel video’s kijken Zoals de meeste mensen wel gemerkt zullen hebben, kijken steeds meer jongeren video via hun mobiel. Lineaire televisie is al tijden buiten beeld en YouTube neemt het over. Ook platformen als Vimeo en Twitch groeien in populariteit. Maar wat zijn de […]
Video marketing wist je dat...
Video heeft ontzettend veel voordelen. Vandaar dat er ook zoveel video’s zijn en je misschien ook veel video’s bekijkt. Video is maar liefst 74% van al het internetverkeer. Er zullen ook een hoop dingen zijn die je nog niet weet, lees het hier.
Blue Wire Media videobewerking
Er zijn verschillende soorten videobewerkingssoftware. Ze hebben allemaal hun eigen prijskaartje, mogelijkheden, pluspunten en eigenaardige minpunten. Daarom kan het kiezen van de juiste videobewerkingssoftware lastig zijn. Waar moet ik rekening mee houden?
Waarom zou ik een aftermovie laten maken? Blue Wire Media Blog
Een aftermovie is in veel gevallen een video van slechts enkele minuten waarin de hoogtepunten van een evenement (op een spectaculaire wijze) worden vertoond. Veelal zijn dit festivals maar denk ook feesten, beurzen, presentaties en trainingen kunnen hierin vastgelegd worden.
×